Toyota обнови цялостно своя електрически SUV bZ4X, като надхвърли обикновения фейслифт, за да осигури по-удобно изживяване и повече мощност. Визуално промените са едва доловими, като се фокусират върху по-настойчив дизайн на предната част с преработена долна част на бронята и светлини.
Отвътре салонът получава добре дошло обновление с преработено арматурно табло и централна конзола, които дават приоритет на съхранението на телефони и безжичното зареждане. Централно място вече заема стандартният 14-инчов сензорен дисплей, задвижван от обновен софтуер, който включва предварителна настройка на батерията и интелигентна навигация с интегрирано планиране на спирките за зареждане.
Истинската промяна обаче се крие в задвижващия агрегат. Toyota представи нови варианти на батерии и значително по-мощни електрически задвижващи мотори (eAxles). Вече се предлага по-голяма батерия с капацитет 73,1 kWh, съчетана с едномоторно задвижване на предните колела или с двумоторна конфигурация за задвижване на всички колела. По-малката батерия с капацитет 57,7 kWh служи като нова опция за начално ниво, която се предлага изключително с конфигурация с един двигател.
Новите eAxles позволяват увеличаване на мощността в целия диапазон. Моделите с един двигател и по-голямата батерия вече разполагат с 221 к.с., което е скромно увеличение. Моделите с два двигателя обаче изпитват значително увеличение на мощността, като тя скача до общо 338 конски сили, което ги поставя сред най-мощните автомобили на Toyota без обозначение GR. Вариантът с по-малка батерия и един двигател осигурява 165 конски сили.
Toyota заявява максимален пробег от 573 км според резултатите от тестовете WLTP, когато е оборудван с по-големия пакет батерии. Очаква се времето за зареждане да се подобри благодарение на включването на предварителна климатизация на батерията и по-мощно 22 kW AC бордово зарядно устройство.