Неверен мъж съди Apple, след като жена му откри „изтрити съобщения“

Бизнесмен от Англия съди Apple, след като „изтритите“ съобщения, които той е изпращал на жени, са намерени от съпругата му на друго устройство.

Мъжът, който желае да остане анонимен, е използвал iMessage, за да комуникира с жени, твърдейки, че е изтрил доказателствата от своя iPhone. Съобщенията обаче били достъпни iMac поради синхронизирането на устройствата на семейството със същия Apple ID.

Той твърди, че Apple не е информирала потребителите, че изтриването на съобщение на едно устройство не го премахва от всички свързани устройства. „Ако ви кажат, че дадено съобщение е изтрито, имате право да вярвате, че е изтрито,“ каза той.

Съпругата на мъжа е подала молба за развод, ход, който му струва над 5 милиона паунда, каза The Times. Той описа развода като „болезнен и суров“, заявявайки, че един по-рационален разговор би могъл да спаси брака му, ако съобщенията не бяха открити толкова брутално.

„Ако бях в състояние да говоря разумно с нея и тя не го беше разбрала толкова брутално, можеше все още да съм женен,“ обясни той.

Мъжът сега съди Apple за 5 милиона паунда и се стреми да превърне делото си в колективен иск за други, които може да са изправени пред подобни ситуации.

Той обясни, че липсата на яснота от Apple за това как работи изтриването на съобщения е довела до тази ситуация. „Според мен това е всичко, защото Apple ми каза, че съобщенията ми са били изтрити, а не са били. Ако в съобщението беше казано, „Тези съобщения са изтрити на това устройство“, това щеше да е улика, или „Тези съобщения са изтрити само на това устройство’ така щеше да е още по-добре.“

Адвокатът му, Саймън Уолтън, каза пред The Telegraph: „Apple не е била наясно с потребителите какво се случва със съобщенията, които те изпращат и получават и, което е важно, изтриват“

Г-н Уолтън каза, че в много случаи iPhone информира потребителя, че „съобщенията са изтрити“ което той твърди, че не е вярно и е „подвеждащо, защото все още се намират на други свързани устройства – нещо, което Apple не казва на потребителите си.“ Той каза, че е „нетърпелив да чуе други клиенти на Apple, които са имали подобни проблеми“.

Споделете това с Вашите приятели:
Pin Share