Алчност за клиенти: Вериги се цакат с намаления

Алчност за клиенти: Вериги се цакат с намаления

С огромни отстъпки на храни, козметика и много други стоки посрещат клиенти търговски вериги, които са отворили наскоро нови обекти в Перник, пише „Телеграф“.

Истинска война между двата магазина има за клиенти. Сред най-актуалните предложения на единия обект е при сметка над 35 лева клиентът получава безплатна диня, а пък конкуренцията раздава на потребители, които са похарчили над 25 лева, скреч карти за пазаруване с отстъпка от 10 лева например. Огромни опашки се трупат пред топлите витрини на магазините.

Причината е, че цените са по-ниски и от това хората да си го приготвят сами. Например скумрия на скара върви по 2 лева, а пържолата струва 1,60 лева. Има и меню на оферта, което включва 200 грама пилешки крилца с три кебапчета или кюфтета на цена от 4 лева. Пилето на грил е 6 лева, а в другите търговски обекти толкова струва суровото, и то за килограм.

Сред търсените продукти са още козметика и продукти за лична хигиена. Там отстъпките минават 50%. Например шампоан на известна марка може да се купи за 5 лева вместо за 12 лв. Предлага се и балсам за 3 лева, намален от 8 лева. Дамите, които поддържат кожата си, могат да си изберат маска за лице на цени от 2 до 7 лева.

В магазините се предлага голямо разнообразие здравословни продукти, които са предпочитани от хората, които водят активен начин на живот и се грижат за здравето си.

Освен магазин с хранителни продукти потребителите могат да посетят боулинг зала, където да се забавляват с любимата си игра само за 1 лев на човек, оптика и аптека. Тази цена е валидна за дните петък и събота, в останалите дни таксата е 6 лева. В залата освен на писта малчуганите могат да играят на още много други развлекателни игри. Хората, които имат проблеми с зрението, пък могат да се възползват от безплатен преглед, но само ако си поръчат очила от оптиката, намираща се във веригата. Те се предлагат с над 60% намаление.

Още при отварянето на втората верига преди две седмици организираха нощно пазаруване и пуснаха много стоки с 60% намаления. Въпреки късния час хората не бяха уплашени и се редяха с часове, за да влязат в магазина, а служители раздаваха безплатни сокове, бири и безалкохолни напитки. Тогава най-много се купуваха огромни пакети с тоалетна хартия за 12 лева и големи плазмени телевизори на цени до 500 лева.